phone 607 152 310 mail_outline zamowienia@wyklejanietablic.pl

Pakiet rozszerzony

Wyklejanie + druk.

Jesteśmy elastyczni – odpowiemy na Twoje potrzeby, przejmując także druk plakatów. Zdaj się na nas: wiemy, że papier blueback świetnie się sprawdza w trudnych warunkach pogodowych, kiedy drukować na cyfrze, a kiedy na offsecie. I co ważne, jaka technika druku będzie się najbardziej opłacać. A potem już tylko klejenie. Możesz nam powierzyć obydwa elementy swojej kampanii.

Pakiet rozszerzony zawiera:
Wyklejanie tablic
Druk materiałów
Projekt graficzny
Formularz wyceny arrow_forward Pozostałe pakiety

Czym kleimy?

Materiały i komponenty mają niebagatelne znaczenie, kiedy w grę wchodzą warunki atmosferyczne. Bierzemy to pod uwagę, używamy więc kleju sprawdzającego się przez cały rok – czy to wiosenna burza, czy letnie upały, niech będzie i jesienna plucha, a nawet zimowa zawierucha.


Jak kleimy?

  1. 1. Moczymy i czekamy… Pierwszy etap klejenia polega na namoczeniu plakatu, będzie gotowy do wyklejania po upływie dwóch godzin. Wtedy wspinamy się na wysokość zadania po drabinie, żeby rozprowadzić po tablicy klej.
  2. 2. Teraz liczy się tempo – najszybciej, jak to możliwe, przykrywamy tablice bryt za brytem.
  3. 3. Czas na pierwsze cięcie! Rozciągnięty i ułożony plakat docina się teraz u dołu i z prawej strony, a na koniec ostatecznie wygładza raklą.
  4. 4. Gotowe? To jeszcze fotka. Cuda techniki pozwalają na wrzucenie jej w chmurę, więc zaraz po realizacji możesz zobaczyć efekt.

Powinieneś wiedzieć więcej

Znamy się na rzeczy, dlatego nie kleimy tablic w temperaturze powyżej 30 stopni Celsjusza. W takich warunkach blacha, z której wykonane są nośniki, jest bardzo gorąca, a klej wysycha błyskawicznie. Dodatkowo pod wpływem tak wysokiej temperatury plakaty puchną i pękają, zwłaszcza przy ciemnych farbach.

Przeciwwskazaniem są także zbyt niskie temperatury – poniżej -10 stopni Celsjusza. Namoczony plakat szybko zamarza i mimo zastosowania specjalnego kleju z komponentami na bazie alkoholu może się okazać, że tak naprawdę tylko przymarzł do tablicy. W takim wypadku nikogo nie ucieszyłaby poprawa pogody. My odradzamy taką praktykę.

Na czym drukujemy?

Do wydruku plakatów na billboardy stosujemy papier blueback o gramaturze 120 g/m2, czyli papier przeznaczony do wielkoformatowych wydruków. Posiada niebieskie podłoże, uniemożliwiające prześwitywanie poprzednich warstw. Jest odporny na wyblaknięcia pod wpływem promieniowania UV, zmiany temperatur, zarysowania oraz zawilgocenia, dlatego nie ma lepszego papieru do ekspozycji reklam na nośnikach zewnętrznych nawet do 30 dni. Skąd wiemy? Sprawdziliśmy wiele, wiele razy.


Jak drukujemy?

  1. 1. Wybieramy technikę wydruku w zależności od nakładu: nieduże ilości cyfrą, większe na offsecie.
  2. 2. Standardowy format plakatu to 5,04 x 2,38 m, ale zdarzają się też inne rozmiary: 6 x 3 m, 4 x 2 m, 5 x 2,5 m. Poinformuj nas, jakimi formatami tablic dysponujesz.
  3. 3. Najczęstszy format plakatu, 5,04 x 2,38 m, trafia do nas pocięty na 6 brytów i poskładany w kostkę, co ułatwia transport i sam proces wyklejania.
  4. 4. Przed wyklejaniem plakat zostaje namoczony, rozciąga się wówczas nawet do 5%.

Powinieneś wiedzieć więcej

Offset to technika druku płaskiego, wykorzystywana przy wydrukach wysokonakładowych. Jest niezwykle wydajną technologią pozwalającą obniżyć koszty druku. Należy jednak pamiętać, że nie wchodzi przy nim w grę personalizacja poszczególnych odbitek, ponieważ w nowoczesnych drukarniach offsetowych proces druku jest całkowicie zautomatyzowany.

Dlatego przy mniejszych nakładach lepiej się sprawdza druk cyfrowy, polegający na wykonywaniu wydruków bezpośrednio z cyfrowego pliku graficznego. Odbywa się na specjalnych maszynach przypominających wielkie termosublimacyjne drukarki atramentowe. Niewątpliwą zaletą druku cyfrowego jest wysoka jakość zbliżona do offsetu przy znacznie krótszej fazie przygotowawczej.

Jak przygotować plik do druku?

Jeśli chodzi o przygotowanie plików do druku, to obowiązuje nas w drukarniach precyzyjna specyfikacja. Musimy się trzymać poniższych wytycznych, by efekt nas nie zaskoczył i idealnie odzwierciedlał projekt.

Kto projektuje?

Nasz dział kreatywny składa się z ludzi wyjątkowych, podchodzących z dystansem do siebie i swojej pracy. Będzie z humorem albo całkiem na serio – to zależy od Ciebie, Twoich oczekiwań i reklamowanych brandów. Nasi graficy potrafią wyczuć styl, a ich pracę doceniło szerokie grono naszych stałych klientów, wśród nich domy mediowe, agencje reklamowe, sieci handlowe.


Jak projektujemy?

  1. 1. Masz już pomysł na swoją kampanię? Przełożymy go na wizualny efekt wow.
  2. 2. Nie masz pomysłu? Jesteśmy tu, by mieć go za Ciebie. Rezultat Cię zaskoczy…
  3. 3. Sam proces twórczy to trochę nasza tajemnica, a trochę po prostu bałagan twórczy. Artyści tak mają…
  4. 4. Rezultaty to jednak zawsze pliki przygotowane według specyfikacji drukarni dostosowane do wybranej techniki druku – nic się nie przesunie, bo usunęliśmy warstwy, nic się nie rozmyje, bo dostosowaliśmy rozdzielczość do skali.

Powinieneś wiedzieć więcej

Jeśli chcesz nam przekazać inspiracje, którymi powinniśmy się kierować przy tworzeniu projektu Twojego plakatu, prześlij nam pliki w dowolnym, powszechnie stosowanym formacie graficznym. W mailu załącz także logo Twojej firmy, reklamowanego brandu, zdjęcia produktów – na pewno będziemy tego potrzebować.

Sporządź krótki brief, w którym zaprezentujesz nam swoje produkty oraz oczekiwania względem naszej pracy. Czy masz już wybrane nośniki? Znasz ich lokalizacje? Czas trwania kampanii? Wysokości nakładów i formaty plakatów? Daj nam znać, w czym dopiero możemy Ci pomóc, a czego jesteś już pewien.

 
 
 
 

Wyklejanie Tablic

Pracują z nami sami specjaliści w dziedzinie wyklejania, nie mamy ograniczeń geograficznych… na terenie całej Polski.

Kontakt

RECEVENT sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 11/4,
26-110 Skarżysko-Kamienna
NIP: 663-187-45-79

2018 - Powered by RECEVENT
arrow_upward