Zaopiekujemy się Twoim zleceniem kompleksowo. Zaplanowałeś kampanię billboardową, ale potrzebujesz wsparcia kreatywnego teamu? Zdaj się na nas. Prześlij do nas krótki brief i zaufaj nam – zaproponujemy plakat nieszablonowy, kompletnie odjechany albo totalnie exclusive, to zależy od Twojej firmy, dopasujemy się do Twojego stylu.
Materiały i komponenty stosowane przy wyklejaniu billboardów mają niebagatelne znaczenie, kiedy w grę wchodzą warunki atmosferyczne. Bierzemy to pod uwagę, używamy więc kleju sprawdzającego się przez cały rok – czy to wiosenna burza, czy letnie upały, niech będzie i jesienna plucha, a nawet zimowa zawierucha.
Znamy się na rzeczy, dlatego nie kleimy billboardów w temperaturze powyżej 30 stopni Celsjusza. W takich warunkach blacha, z której wykonane są nośniki reklamy wielkoformatowej, jest bardzo gorąca, a klej wysycha błyskawicznie. Dodatkowo pod wpływem tak wysokiej temperatury plakaty puchną i pękają, zwłaszcza przy ciemnych farbach.
Przeciwwskazaniem są także zbyt niskie temperatury – poniżej -10 stopni Celsjusza. Namoczony plakat szybko zamarza i mimo zastosowania specjalnego kleju z komponentami na bazie alkoholu może się okazać, że tak naprawdę tylko przymarzł do tablicy. W takim wypadku nikogo nie ucieszyłaby poprawa pogody. My odradzamy taką praktykę.
Do wydruku plakatów na billboardy stosujemy papier blueback o gramaturze 120 g/m2, czyli papier przeznaczony do wielkoformatowych wydruków. Posiada niebieskie podłoże, uniemożliwiające prześwitywanie poprzednich warstw. Jest odporny na wyblaknięcia pod wpływem promieniowania UV, zmiany temperatur, zarysowania oraz zawilgocenia, dlatego nie ma lepszego papieru do ekspozycji reklam na nośnikach zewnętrznych nawet do 30 dni. Skąd wiemy? Sprawdziliśmy wiele, wiele razy.
Offset to technika druku płaskiego, wykorzystywana przy wydrukach wysokonakładowych. Jest niezwykle wydajną technologią pozwalającą obniżyć koszty druku. Należy jednak pamiętać, że nie wchodzi przy nim w grę personalizacja poszczególnych odbitek, ponieważ w nowoczesnych drukarniach offsetowych proces druku jest całkowicie zautomatyzowany.
Dlatego przy mniejszych nakładach lepiej się sprawdza druk cyfrowy, polegający na wykonywaniu wydruków bezpośrednio z cyfrowego pliku graficznego. Odbywa się na specjalnych maszynach przypominających wielkie termosublimacyjne drukarki atramentowe. Niewątpliwą zaletą druku cyfrowego jest wysoka jakość zbliżona do offsetu przy znacznie krótszej fazie przygotowawczej.
Jeśli chodzi o przygotowanie plików do druku, to obowiązuje nas w drukarniach precyzyjna specyfikacja. Musimy się trzymać poniższych wytycznych, by efekt nas nie zaskoczył i idealnie odzwierciedlał projekt.
Nasz dział kreatywny składa się z ludzi wyjątkowych, podchodzących z dystansem do siebie i swojej pracy. Będzie z humorem albo całkiem na serio – to zależy od Ciebie, Twoich oczekiwań i reklamowanych brandów. Nasi graficy potrafią wyczuć styl, a ich pracę doceniło szerokie grono naszych stałych klientów, wśród nich domy mediowe, agencje reklamowe, sieci handlowe.
Jeśli chcesz nam przekazać inspiracje, którymi powinniśmy się kierować przy tworzeniu projektu Twojego plakatu, prześlij nam pliki w dowolnym, powszechnie stosowanym formacie graficznym. W mailu załącz także logo Twojej firmy, reklamowanego brandu, zdjęcia produktów – na pewno będziemy tego potrzebować.
Sporządź krótki brief, w którym zaprezentujesz nam swoje produkty oraz oczekiwania względem naszej pracy. Czy masz już wybrane konkretne tablice reklamowe? Znasz ich lokalizacje? Czas trwania kampanii? Wysokości nakładów i formaty plakatów? Daj nam znać, w czym dopiero możemy Ci pomóc, a czego jesteś już pewien.
Pracują z nami sami specjaliści w dziedzinie wyklejania tablic reklamowych, nie mamy ograniczeń geograficznych… Z nami wykleisz billboardy w Gliwicach, Łodzi, Wrocławiu, Olsztynie… także w Twoim mieście, niezależnie od jego wielkości.
RECEVENT Sp. z o.o.
ul. Paryska 153,
26-110 Skarżysko-Kamienna
NIP: 663-187-45-79