Ta strona wykorzystuje pliki cookies do celów statystycznych oraz optymalizacji pod względem użyteczności. Klikając „X”, wyrażasz zgodę na ich użycie.

phone 607 152 310 mail_outline zapytania@wyklejanietablic.pl

Najczęściej pytacie nas o

Porozmawiajmy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Wypełnij formularz wyceny bądź skontaktuj się z naszymi specjalistami. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące reklamy na billboardach.

Odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania znajdziesz w sekcji FAQ. Dla Twojej wygody cały czas są tu dostępne informacje dotyczące specyfikacji przygotowania plików do druku czy długości ekspozycji plakatu na tablicy reklamowej.

Na wszelkie pozostałe standardowe i nietypowe pytania odpowiedzą nasi specjaliści.

keyboard_arrow_down
1. Jak długo trwa wyklejenie tablicy?

Średni czas wyklejania jednego billboardu to około 20 min. Niektórzy robią to szybciej, ale my stawiamy na jakość i dokładność. Pośpiech to zły doradca. Czas, jaki nasza ekipa spędza przy jednej tablicy reklamowej, zależy także od stanu danego nośnika. Może się zdarzyć, że po przybyciu na miejsce od razu zabieramy się do wyklejania billboardów, jednak jeśli okazuje się, że na tablicy jest już kilka warstw papieru, musimy najpierw ją wyczyścić.
keyboard_arrow_down
2. Ile jesteśmy w stanie wykleić tablic billboardowych w ciągu dnia?

Tutaj istnieje zbyt dużo zmiennych, żeby podać konkretną ilość. Jedna osoba jest co prawda w stanie wykleić 20, a nawet 30 tablic, jednak nie uda jej się to, jeśli billboardy będą od siebie znacznie oddalone i czas wyklejania zabiorą kilometry za kółkiem. Nad Twoją kampanią będzie jednak pracować kilkanaście, kilkadziesiąt ekip jednocześnie, więc jeśli potrzebujesz w ciągu dwóch dni wykleić 500 tablic reklamowych, powierz nam to zadanie i śpij spokojnie – zdążymy.
keyboard_arrow_down
3. Jak długo trzyma się papier na tablicy billboardowej?

30 dni to potencjalnie bezpieczny czas, w którym plakat nie powinien się odkleić ani nie powinny się na nim pojawić żadne uszkodzenia. Zależy to jednak od kilku czynników – stanu i rodzaju tablicy reklamowej, warunków pogodowych podczas klejenia i w czasie ekspozycji. Jeśli warunki te okażą się sprzyjające (tablica nie będzie zardzewiała i nie będzie zbyt intensywnie padać), ten czas może się znacznie wydłużyć. Korzystając jednak z naszego wieloletniego doświadczenia, możemy śmiało powiedzieć, że jeśli plakat odklei się w ciągu pierwszego miesiąca, Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, a szkoda możliwie najszybciej usunięta.
keyboard_arrow_down
4. Ile czasu zajmuje przygotowanie projektu graficznego?

Najtrudniejsze pytanie świata 😉 Zakładamy, że szybko złapiemy wspólny język, bo tak zwykle bywa, i przygotujemy dla Ciebie projekt na reklamę billboardową w ciągu doby od przesłania przez Ciebie materiałów. To różowy scenariusz, a szary wygląda tak, że pracujemy, dopóki efekt Cię nie zadowoli.
keyboard_arrow_down
5. W jakiej formie przysyłać pliki do druku?

Jeśli chodzi o przygotowanie plików do druku, to obowiązuje nas w drukarniach precyzyjna specyfikacja. Musimy się trzymać poniższych wytycznych, by efekt nas nie zaskoczył i idealnie odzwierciedlał projekt.
  • logo lub rysunki dostarcz w formacie wektorowym (SVG, CDR, SWF, EPS);
  • litery przekształć na krzywe lub załącz plik z czcionkami;
  • grafiki dostarcz w postaci pliku PDF, TIF lub JPG;
  • format pliku dostarcz najlepiej w skali 1:1;
  • wybieraj i podawaj kolory według palety CMYK;
  • pliki graficzne dostarczaj bez warstw – spłaszczone;
  • w razie przygotowania pliku w skali stosuj ustawienia:
    • - w skali 1:10 rozdzielczość 300 dpi,
    • - w skali 1:5 rozdzielczość 200 dpi,
    • - w skali 1:2 rozdzielczość 150 dpi;
  • w nazwie pliku podaj nazwę firmy.
keyboard_arrow_down
6. Czy istnieje możliwość podesłania własnego projektu graficznego?

Jasne! To druga opcja naszej elastycznej oferty na reklamę wielkoformatową (wyklejanie + druk). Zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie numer 5, żeby poprawnie przygotować pliki.
keyboard_arrow_down
7. Jak długo zazwyczaj eksponowane są plakaty?

Nie zalecamy dłuższej ekspozycji jednej reklamy na billboardzie niż 30 dni. W tym czasie nawet przy trudnych warunkach pogodowych (na przykład silnych opadach, kiedy w papier wsiąka dużo wody, albo latem, kiedy świeci ostre słońce) na plakacie powinny się utrzymać intensywne kolory. Przez 4 tygodnie nie zawiedzie nas też klej, a na papierze nie pojawią się wybrzuszenia. Nasi klienci nie preferują jednak tak długiego czasu prezentacji swoich plakatów, najczęściej zmieniają je co 7–14 dni.
keyboard_arrow_down
8. Jak zamawiać?

Wypełnij formularz wyceny i o nic się nie martw, odezwiemy się do Ciebie w ciągu 48h.
keyboard_arrow_down
9. Jakie cechy ma dobry plakat na reklamę wielkoformatową?

Dobry plakat na billboardzie jest zaskakujący, wyjątkowy i oryginalny, ale żeby mógł kogoś zainteresować, musi być przede wszystkim czytelny. Wybierz jeden główny element graficzny i postaraj się nie przytłoczyć go zbyt dużą ilością treści. Zdecyduj się na jeden font, maksymalnie dwa wyraźne fonty zaprojektowane do wydruku na dużych formatach. Nie używaj długich, wielokrotnie złożonych zdań – stawiaj na prosty, jasny przekaz. Projekty plakatów mogą być sprzedażowe, wizerunkowe, produktowe, okazjonalnie, rekrutacyjne.
keyboard_arrow_down
10. Jakich błędów uniknąć, projektując plakat?

Kiepski plakat to taki, który nie rzuca się w oczy – ma zbyt blade kolory i jest nieoryginalny. Na kiepskiej reklamie na billboardzie jest też za dużo treści, których potencjalny odbiorca Twoich produktów nie zdąży przeczytać, przecież pewnie jedzie autem, masz ułamki sekund, by mu przekazać to, co dla Ciebie najważniejsze. I pamiętaj… małe logo = niewidoczne logo. Na to nie możemy sobie pozwolić.
keyboard_arrow_down
11. Co jest potrzebne do przygotowania projektu graficznego?

Najlepiej dostarczyć nam krótki brief zawierający Twoje oczekiwania względem reklamy wielkoformatowej i treści mających się znaleźć na plakacie. Zależnie od tego będziemy zapewne potrzebować logotypu firmy w formacie wektorowym i/lub zdjęć produktowych, ewentualnie tekstów, które chciałbyś umieścić w reklamie. Pamiętaj, by materiały graficzne zawsze przesyłać nam w wysokiej rozdzielczości.
keyboard_arrow_down
12. W jakiej jakości dostarczyć materiały graficzne?

Aby zdjęcie nadawało się do druku na reklamę wielkoformatową,, musi łączyć w sobie następujące parametry:
  • jego rozmiar mierzony w pikselach powinien wynosić więcej niż 2000 px dla krótszego boku;
  • zalecamy, aby zdjęcie miało rozdzielczość 300 ppi (bez sztucznego powiększania);
  • przy takim rozmiarze zdjęcia należy pamiętać, aby przedstawiony na nim obraz charakteryzował się jak najlepszą ostrością.
Niższe rozdzielczości niż 300 ppi również mogą wystarczyć, aczkolwiek jest to zależne od dokładnego formatu finalnego wydruku i podlega to naszej weryfikacji.
keyboard_arrow_down
13. Jak wycenić wyklejanie billboardów?

Cennik wyklejania tablic nie jest stały. Zależy od ilości billboardów, na których chcesz umieścić swoje reklamy, oraz od logistyki – ilości kilometrów, jakie muszą pokonać ekipy klejące, by zrealizować zlecenie. Chcesz wiedzieć, jaka będzie cena wyklejenia tablic wedle Twoich potrzeb? Wypełnij formularz wyceny, odpowiemy w ciągu 48 h.
 
 
 
 

Wyklejanie Tablic

Pracują z nami sami specjaliści w dziedzinie wyklejania tablic reklamowych, nie mamy ograniczeń geograficznych… Z nami wykleisz billboardy w Gliwicach, Łodzi, Wrocławiu, Olsztynie… także w Twoim mieście, niezależnie od jego wielkości.

Kontakt

RECEVENT Sp. z o.o.
ul. Paryska 153,
26-110 Skarżysko-Kamienna
NIP: 663-187-45-79

2018 - Powered by RECEVENT
Polityka prywatnosci
arrow_upward